Moi. Me ollaan siis kaksi 12-vuotiasta tyttöä lahdesta, ja kirjoitamme tätä blogia. Seuraavaksi kerromme itsestämme.               

Täällä nyt siis vaan toinen meistä. Minä, eli Vaula. Harrastan ratsastusta, kuortoa ja tanssia. Oon asunut Lahdessa koko ikäni. Mun perheeseen kuuluu mun lisäksi isosisko, äiti, puoliveli, puolisisko ja isä. Kirjoittelen tänne aina silloin tällöin. Tunnistatte mun artikkelit tästä lähtien nimimerkillä ~🙊                                                           

Moi mä oon Aino ja harrastan ratsastusta, tanssia ja vikellystä. Oon asunut lahdessa 5-vuotta. Mulla on oma pupu, jonka nimi on Mansikka. Kirjoitan blogiin silloin kun inspis iskee. En varmaan ihan joka viikko. Mun nimimerkki on sitten jatkossa ~🦄    

Siinä oli sitten se ensimmäinen artikkeli. Jatkossa tulee kuviakin mutta tää nyt oli vaan tällänen aloitus. Kirjoitellaan taas pian👋🏻